Δρέπανο Κοζάνης: Φλερτ τραγουδώντας ποντιακό ερωτικό στίχο..


Η ποντιακή, είναι η γλώσσα με την οποία επικοινωνούν ακόμη και απόγονοι των Ελλήνων προσφύγων της Μικρασιατικής Καταστροφής και της υποχρεωτικής Ανταλλαγής των Πληθυσμών της Συνθήκης της Λωζάννης.

Υπάρχουν περιοχές με συμπαγείς πληθυσμούς απογόνων Ελλήνων προσφύγων του Ευξείνου Πόντου, οι οποίοι μιλάνε και τραγουδάνε στην ποντιακή, γλεντούν και ερωτεύονται, ανταλλάσσοντας δίστιχα, όταν διασταυρώνονται τα βλέμματά τους.

Μια νεαρή και ένας νεαρός φλερτάρανε τραγουδώντας ποντιακό ερωτικό στίχο

Ένα τέτοιο περιστατικό, κατέγραψε και ανήρτησε στην προσωπική του σελίδα στο fb, ο λυράρης Φίλιππος Κεσαπίδης, ο οποίος βρέθηκε το βράδυ του Σαββάτου 27 Ιανουαρίου 2024, στο ποντιακό κέντρο «Ροφάφνον» στο Δρέπανο Κοζάνης, μαζί με άλλους καλλιτέχνες οι οποίοι έκαναν ποντιακό πρόγραμμα, με τραγούδια και στίχους, από την Ελλάδα και τον Πόντο.

Ας αφήσουμε όμως τον Φίλιππο Κεσσαπίδη, να περιγράψει αυτό που έζησε.

Θέλω πρώτα από όλα να ευχαριστήσω το «Ροδάφνον» για την θερμή φιλοξενία, καθώς και όλους τους αγαπητούς φίλους καλλιτέχνες, Παναγιώτη Θεοδωρίδη, Παναγιώτη Κογκαλίδη, Ειρήνη Σαχταρίδου, Κώστα Ζωή και τον αδερφό Αντέμ Εκίζ, για την όμορφη βραδιά.

Μα θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα περιστατικό όπου μια νεαρή και ένας νεαρός φλερτάρανε τραγουδώντας ποντιακό ερωτικό στίχο, ένα πολύ όμορφο και αληθινό στιγμιότυπο που δείχνει ότι η παράδοση μας είναι σύγχρονη και ζωντανή, και η νεολαία μας περιμένει το κάλεσμα.

Θα ήθελα να πω ότι πραγματικά η παράδοση ζει όπως και να το κάνουμε και κρατάει δυνατά στις περιοχές που βρίσκονται Πόντιοι από την περιοχή της Ματσούκας. Ας ακολουθήσουμε αυτήν την λογική. Κάτι θα ξέρουν αφού λειτουργεί αυτός ο τρόπος και ας αφήσουμε την γκρίνια και τις μηδενιστικές απόψεις.
προωθούμενο από efxinospontos.gr
Υ.Γ. Υπάρχει φως.

Πείνασες ;;;


Δημοσίευση σχολίου

Το τοπικό Portal Διαβατός Ημαθίας ενθαρρύνει τη δημόσια έκφραση των αναγνωστών του εφόσον τηρούνται οι βασικοί κανόνες δημοσιότητας, υβριστικά σχόλια ή σχόλια μη συμμορφωμένα με τους όρους χρήσης του blog, θα διαγράφονται! Ο «Διαβατός Ημαθίας» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές!

Νεότερη Παλαιότερη